Meta name revisit-after

Meta Tag revisit-after

< Meta Name = "revisit-after"

De Revisit tag vertelde de spider van een zoekmachine wanneer ze terug zouden komen om je site weer te her-indexeren.
Deze meta tag werd door meerdere Noord Amerikaanse zoekmachines gebruikt in de jaren 90.

Echter, als je een nieuwe blog of artikel op je website plaatst zal de zoekmachine spider van Google automatisch langskomen. Maar soms wil je dat de spider wat sneller komt. Er zijn enkele speciale tools waarmee je kunt vragen of Google je site wil herindexeren.

Belangrijkste punten om te onthouden

  1. Voeg een nieuwe sitemap toe.
    Dit doe je door in te loggen op je Google Search Console en daar een nieuwe sitemap te uploaden.
  2. Fetch als Google.

    ‘Fetch as Google’ geeft een pagina weer zoals deze door de Googlebot wordt gezien.
    Als je site opgehaald (gefetcht) kan worden (je kan ook kijken of hij op de juiste wijze wordt weergegeven) dan kan je deze versturen om in Google’s index te worden opgenomen. Deze tool geeft je de mogelijkheid om een enkele URL (“Crawl alleen deze URL”) of de geselecteerde URL en iedere pagina die daar direct naar toe linkt, te versturen.

  3. Fetch als Bing
    Werkt net zoals Google.

SEO Invloed Meter

0%

De revisit tag heeft
geen SEO invloed!

HTML Code Revisit Tag Voorbeeld

 

Betaalbaar & Effectief

Wij leveren betaalbare SEO services die snel en effectief zijn.

Heb je professionele
SEO hulp nodig?

Neem contact op met onze product specialisten of maak een afspraak om je vragen te bespreken!

SEO & Online Marketing blog

Conversie-optimalisatie: meer resultaat met je website

Conversie-optimalisatie: meer resultaat met je website

Met conversie-optimalisatie kun jij ervoor zorgen dat meer mensen contact opnemen, zich inschrijven voor de nieuwsbrief of een aankoop doen…
Kun je SEO uit een boek leren?

Kun je SEO uit een boek leren?

Je kunt nooit iets uit een boek leren, je kunt je er wel door laten voeden en vervolgens zelf aan…
Vindbaar in Google: omschrijf in een paar woorden wat jouw bedrijf doet

Vindbaar in Google: omschrijf in een paar woorden wat jouw bedrijf doet

Bedrijven besteden vaak veel tijd aan het (laten) creëren van hun website. Dat deze er goed uit moet zien, staat…