Trefwoorden Onderzoek

Trefwoorden Onderzoek

SERVICE OVERVIEW

Waarom is een trefwoorden onderzoek zo belangrijk?

Een zoek- of trefwoorden onderzoek is, naast link building en content marketing één van de drie belangrijke SEO factoren. De zoekwoorden die je gebruikt maken het verschil tussen een site die organisch goed gevonden wordt en een site die dat niet wordt.

Door gebruik te maken van effectieve trefwoord onderzoekstool kan je bepalen wat een populaire winstgevende niche is, gerelateerde markten vinden, goed scoren bij de zoekmachines met specifieke onderwerpen die meer bezoekers naar je site trekken en producten en/of diensten promoten door je marketing effectiviteit te vergroten.

Benoem en wijs een specifiek zoekwoord of zin aan voor iedere pagina van je website. Bedenk hoe de lezer misschien wel op zoek is naar die pagina met zoek- of trefwoorden zoals:

  • masters in business management
  • wat is biomedische engineering?
  • retour zending voorwaarden van bedrijf XYZ
  • hoe kan ik me aanmelden voor een scholarship?
  • deadline van een sollicitatie procedure

Meerdere Trefwoord Zinnen

Voor een website is het erg moeilijk om bij zoekmachines gevonden te worden op meerde trefwoord zinnen – tenzij deze zinnen veel overeenkomsten bevatten. Een bepaalde pagina zou mogelijk gevonden kunnen worden op zowel “biomedische engineering banen” en “biomedische engineering carrière”. Op één pagina goed gevonden worden op “studenten zaken” en “decaan van studenten” of “rassen discriminatie” en “procedure voor het melden van geweld” is vrijwel onmogelijk.

Als je gevonden wilt worden op meerdere trefwoord zinnen op je website, zal je voor iedere trefwoord zin die je wilt benoemen een aparte pagina moeten maken.

Trefwoorden verwerken

Zodra je voor iedere pagina een specifieke trefwoord zin hebt benoemd moet je met de volgende vragen rekening houden:

  1. Kan ik een gedeelte van of de gehele trefwoord zin in de URL van de pagina verwerken (door trefwoorden in mapjes te gebruiken)?
  2. Kan ik een gedeelte van of de gehele trefwoord zin in de titel van de pagina verwerken?
  3. Kan ik een gedeelte van of de gehele trefwoord zin in de headings en subheadings van mijn pagina verwerken?

Als het antwoord ja is op al deze vragen kan je je positie bij de zoekmachines verbeteren.  Zorg wel dat het natuurlijk en gebruikersvriendelijk overkomt. Bijvoorbeeld, je wilt niet dat het woord “engineering” meer dan drie keer in de URL voorkomt of dat de zin Noorder Licht in iedere pagina of heading voorkomt. De troef is om je teksten leesbaar en bruikbaar te maken voor zoekmachine optimalisatie.

Wij kunnen je helpen!

Een zoekwoorden onderzoek geneert long-tail zoekwoord suggesties voor iedere zoekopdracht.

Ben jij de eigenaar van een bedrijf, een online marketeer of een content creator? Dan is het heel waarschijnlijk dat je graag wilt dat meer mensen op je website komen, je teksten lezen en je producten of diensten kopen. Een eenvoudige manier om dit te bereiken is om uit te vinden waar je potentiële klanten of lezers op zoeken bij Google en om dat onderwerp heen nieuwe content op je website te maken.

  • Waar zoeken mensen naar?
  • Hoeveel mensen zijn daar naar op zoek?
  • Vind long-tail zoekwoorden
  • Strategisch voordeel
  • Zoekwoorden met een hoge aanbeveling
  • Lokale Zoekwoorden

Stop met het uitgeven van geld aan kansloze zoekwoorden en ga scoren met relevante zoekwoorden die passen bij jouw product of dienst. Voor ieder zoekwoord krijg je te zien wie je concurrent is, het zoekvolume, hoeveel je ervoor betaalt, relevantie, indexering, positie en meer.